onsdag 2. november 2016

Halloween goodiebag/Halloween godteripose

Hi everyone :) 

I found the inspiration for my project when I was
out looking for a costume for a
halloween party i was invited to this weekend.
I thought those chocolate-eyes were 
so funny so I just had to do some fun with them.

Hei alle sammen :) 

Inspirasjonen til prosjektet mitt fikk jeg når jeg var ute 
å lette etter kostyme til en halloween fest
jeg var bedt på i helgen. Jeg synes de sjokoladeøynene var
så kule og fikk lyst til å gjøre noe morsomt med dem.

I choose to use the Goodiebag die
 from Lawn Fawn (who is a big favorite)
and did it easy by just blending 
Distress Ink Vintage Photo over a orange
paper to dampen the bright color.

Jeg valgte å bruke Lawn Fawn sin 
Goodiebag dies (som er blitt en stor favoritt) 
og gjorde det så enkelt som å blende 
Distress Ink Vintage Photo over et orange ark for 
å dempe den sterke fargen.


To show the candy I diecut
a circle in the bag and placed some acetate
over. The acetate is from packaging
I have from products I have bought.

For at godteriet skal synes har jeg kuttet ut en 
sirkel i posen og limt over plastikk
 som jeg har liggende som har 
vært emballasje på produkter jeg har kjøpt.

I also cut out a black 
sirckle to use as frame.

Jeg har også kuttet ut en svart sirkel og 
brukt som ramme.

The speeking bubble is from Simon Says Stamp: Whats Brewing
Hello There is from Simon Says Stamp: To Thine Own Shelf

Snakkeboblen er fra Simon Says Stamp: Whats Brewing
Hello There er også fra Simon Says Stamp: To Thine Own Shelf

I hope you had a great halloween with your family.
 Have a nice and creative day. 
Hugs from Marthe

Håper du hadde en flott halloween feiring med familien.
Ha en flott og kreativ dag!
Klem fra Marthe :)



1 kommentar: