lørdag 31. desember 2016

Vintage Greetings

Happy Ending of 2016 folks!

Today is the very last day of this year... How exiting with the new 2017 that starts tomorrow! What will happen? What will we experience? We don't know, but really hope that good things come your, and our, way. 

Gott slut på 2016 hör'ni!
Idag är det den allra sista dagen på det här året. Det är så spännande att det nya året 2017 börjar imorgon. Vad kommer hända? Vad kommer vi Det vet vi inget om, men hoppas det är bra saker som händer både dej och oss.


My last tribute to this blog 2016 is this vintage card. My mum turns 70 in just a couple of days, but since she not is on the net, I can show you it today already. 

Mitt sista bidrag till den här bloggen 2016 är detta kort i vintage-stil. Min mamma fyller 70 om bara ett par dagar, men eftersom hon inte använder nätet, så kan jag visa det för er redan nu.



The vintage picture I got from a friend. Along with that I have used the Maja Design paper line 'Summer Crush'. Together with a piece of lace, a paper flower, a chipboard flower and textile Thickers I got this result. I have inked the edges with Prima Chalk Edgers, color Shabby Tote. My signature stamp finally showed up at my crowded desk <3. 

Vintagebilden har jag fått av en kompis. Till den har jag använt Maja Designs 'Summer Crush'-papper. Med en bit spets/blonde, en chipboard-blomma, en pappersblomma och tygklädda Thickers fick jag ihop det här. Jag har chalkat med Primas chalk-dynor, färgen heter Shabby Tote. Och min egen stämpel dök tillslut upp på mitt röriga skrivbord! <3.

Wish you all the best for 2017, see ya soon!

Önskar dej allt gott för 2017, vi ses snart igen!

Love, Kada

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar