mandag 31. oktober 2016

A New Designer - Hanne

 Hello Everyone :-)

My name is Hanne Bjørnson and I am happy to tell you that I now am a part of the Design Team of Crafters together against cyberbullying!

Hallais, mitt navn er Hanne Bjørnson og jeg er glad for at jeg kan fortelle dere at jeg er en del av Design Teamet til Crafters together against cyberbullying! :D


My cat Appledash and I / Katta mi Appledash og meg :)


I am 23 years young, single and I live with my cat Appledash in Sandefjord in Norway. After having a troublesome schooltime, mostly in child school, I am super happy that Silje made this blog and design team to speak about this hard subject that is bullying in form of making cards. Aside of making cards, I study IT and information systems for a bachelor. It is hard work, but it is something that I really love doing, so that it takes three years isn´ t too big of a problem. :)


Jeg er 23 år ung, singel og bor med katten min Appledash i Sandefjord i Norge. Etter en tung skoletid, for det meste barneskolen, er jeg kjempeglad for at Silje har startet denne bloggen og design teamet for å fortelle om dette tunge temaet som er mobbing i form av å lage kort. Utenom å lage kort, så studerer jeg IT og informasjonssystemer til en bachelor. Det er mye jobb, men det er noe jeg elsker å jobbe med, så at det tar tre år for en bachelor gjør meg ikke så mye :)


A box for my mother for knitting needles / en boks til min mor for strikkepinner


I love crafting, either with paper and a cutting board or with a sewing machine and thread. I mostly make cards that are Clean and simple and in the A2 card size.

Jeg elsker å være kreativ, gjerne enten med papir og et kuttebrett eller med symaskina og tråd. Jeg lager for det meste kort som er Clean and simple og i A2 kortstørrelsen.



A card I made for Barnemix / et kort jeg lagde for Barnemix


My scrapbooking "career" started three years ago when a friend of my now ex boyfriend introduced me to cardmaking. I tried some christmas tags which was really fun. She used a Cricut machine which was really fun. What is not to love about electronic machines :D After that, I bought more goodie machines, my much loved Cut N boss and a Silhouette machine that I love working with. :)
My blog can you find HERE :-)


Min scrappe"karriere" startet ca tre år siden når en venninne av min nå ex kjæreste introduserte meg til kortlaging. Da testet jeg ut å lage juletags, som var kjempemorro. På den tiden brukte hun en Cricutmaskin som var kjempespennende, hva er vel ikke å like om elektroniske maskiner :D Etter det har jeg utvidet til diesmaskin (Cut N Boss) og en Silhouette, og disse er veldig morsomme å jobbe med syns jeg. :)
Bloggen min finner dere HER :-)


A card I made for a Youtube video / et kort jeg lagde iforhold til en Youtube video


I have also been in the Design Team of Barnemix for ca half a year and I realise that I really love getting a work kick and a challenge doing Design Teams.

 In addition to cards, I also make scrapbooking videos that I put out on Youtube. To now, the videos are only in norwegian sadly, but I do want to make some in english also. You can find my channel here ;D

I tillegg til kort lager jeg også scrapbookingvideoer som legges ut på Youtube, og disse er frem til nå kun på norsk. Kanalen min finner du her :)

Jeg har også vært i Design Teamet til Barnemix i ca et halvt år, og har skjønt at Design Team er noe jeg trives med og gir meg et skikkelig jobbekick og en god utfordring.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar