torsdag 20. oktober 2016

A new Designer - Anna Uhras


Hi!

My name is Anna Uhras, from the vintage year 1974, I am a paper crafter wife, mother of five and a hairdresser.
It is for me a great honor and incredibly fun to have been asked to be a dt-member for Crafters Together. Scrapbooking is my little oasis of time I can use on myself, even if it might get only small moments, I get the spirit from it.
Also, I have gotten to know so many wonderful people through this wonderful hobby.
I live with my family, husband and five children aged 21,19,17, 5 and 3, in a small community in Sweden, southern Norrland / Hälsingland called Edsbyn.
The first time I came in contact with scrapbooking was about 2007, but it was in 2012 that I started more seriously and with layouts. After that, the interest has only escalated, and if you ask my family, I am clearly addicted to this hobby :)
My style is often quite colorful and with small details but still quite "clean".
Something that I often, or always do on my cards is sewing machine stitching and color mist.

Crafters Together stands for the equal value and resist all kinds of bullying and especially "cyberbullying". Now I have thankfully never been a victim of it but stands obviously behind to counteract all such things.

Something that I think is important too is that everyone knows that everything you or I do and create is good enough and is just as good and nice as things others create and craft.
There is really no right or wrong way to create in this hobby.
This I often struggle with myself but I'm maybe alone;)
No, probably many of us recognize ourself unfortunately.

But you should know that you are YOU and you are ENOUGH just as you are!

It will be so fun to have the chance to "meet" you and inspire together here.

You can find my blog HERE.

Hej!

Jag heter Anna Uhras, är av årgång 1974 och är en scrappande hustru, fembarns mamma och frisör.
Det är för mig en stor ära och otroligt roligt att blivit tillfrågad att vara dt-medlem här hos Crafters Together. Scrapbooking är min lilla oas av egentid även om det kanske blir bara små stunder i taget så hämtar jag andan från livets framfart där.
Dessutom har jag lärt känna så många härliga människor genom den här underbara hobbyn.
Jag bor med min familj, make och fem barn i åldrarna 21,19,17, 5 och 3, i ett litet samhälle i Sverige, södra Norrland/Hälsingland som heter Edsbyn.
Första gången jag kom i kontakt med scrapbooking var omkring 2007 man det var under 2012 som jag började mer på allvar och med layouter. Sen har intresset bara eskalerat och om du frågar min familj är jag helt klart beroende av denna hobby :)
Min stil är ofta ganska färgglad och med små detaljer men ändå ganska "clean".
Något som ofta eller alltid slinker med (just nu) är sytrådstrassel, symaskins söm och colormist.

Crafters Together står ju för allas lika värde och står emot all slags mobbing och särskilt "cyberbulling". Nu har jag tack och lov aldrig råkat ut själv men står självklart bakom att motarbeta allt sådant.

Något som jag också tycker är viktigt är att alla känner att det just du eller jag gör och skapar duger och är precis lika bra och fint som alla andra gör.
Det finns egentligen inget rätt eller fel sätt att skapa på inom den här hobbyn.
Det här kämpar jag med ofta själv men jag är kanske ensam ;)
Nej, förmodligen känner många igen sig tyvärr.

Men du ska känna att du är DU och du DUGER precis som du är!

Det ska bli så kul att få chansen att "träffa" er och inspirera tillsammans här.

Du hittar min blogg HÄR.




Now to my creation for today.

I have made a layout in the signs of fall which I have interpreted from my "scrappy" friend Ulrika Wandlers lovely sketch.

Every Monday she offers a new sketch in her nice blog. Take a peek in there, I think, and let yourself be inspired.
You find her blog HERE.



Nu till mitt alster för idag.

Jag har gjort en layout i höstens tecken där jag har tolkat min scrapvän Ulrika Wandlers härliga skiss.

Hon bjuder varje måndag på en ny skiss i hennes fina blogg. Kika in där tycker jag och låt er inspireras.
Du hittar hennes blogg HÄR.




All I have used are from my September kit from "Citrus Twist Kits".
Ulrikas  Sketch


Allt jag använt kommer från mitt septemberkit från "CitrusTwistKits".
Ulrikas skiss









Thank you so much for today.
See you all soon :)

Tusen tack för idag!
Vi ses snart igen :)

Anna xo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar