fredag 25. november 2016

Lovely Winter in November

Hi there!


It's Kada here today. I would like to share a spread of PL pages with you. Recently we got a whole lot of snow where I live and I just had to document it. I have NOT used typical winter pappers or cards to my spread; instead it's Maja Design 'Summer Crush' papers! 

Hallå där!

Kada här. Jag visar idag ett uppslag med PL-sidor som jag gjort. Vi fick massor av snö för ett tag sen och det var jag ju bara tvungen att dokumentera! Jag har INTE använt typiska vinterpapper/kort till mitt uppslag - det är istället Maja Designs 'Summer Crush' serien!

Left Pagevänstersidan


Right page högersidan




Side by side sida vid sida



I have also used decorations from my stash - varios stickers, some chipboard, rhine stones and more. Mix and match - that's fun!

Jag har dekorerat med en blanding av material from mina gömmor - olika stickers, chipboard, blingstenar mm. Mixa och matcha - det är kul! 

Love Kada

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar