lørdag 5. november 2016

Project Life Process Video - Pink Papertales

Hi there Crafters!

Agnete aka Kreatyra here with you today.
Today I want to show you my video who was posted on my channel "Pink Papertales" for one week ago. This is from week 20 this year. It is from the week where my best friend had to leave Norway. But it is also about Crafters together. So I hope you all want to take a look at my video and listen to what I have to say, and also to see my Project Life spread. I had a blast making that spread. Because it  was made with left overs from Mayas Design papers that Silje sent me earlier. So funny to play with other colors. I know a lot of people struggle with using purple in Layouts and Project Life. But I thought it was funny. I love purple, so for me this was good.




Hei alle kreative!

Agnete aka Kreatyra her med dere i dag.
I dag ønsker jeg å vise dere videoen som jeg postet på min kanale "Pink Papertales" for en uke siden. Dette er fra uke 20 i år. Det er fra den uken som bestevennen min måtte reise fra Norge. Men det er også om Crafters together. Så jeg håper at dere alle har lyst til å ta en titt på videoen, og å høre på det jeg forteller, og selvfølgelig for å se Project Life siden min. Jeg hadde det så gøy med å lage denne siden. Jeg brukte rester av Mayas Design papir som Silje sendte meg tidligere. Så gøy å leke med andre farger. Jeg vet at mange strever med å bruke lilla på LO´er og i Project Life. Men jeg synes det var så gøy. Jeg elsker lilla, så for meg var det bra.

Here is the video/Her kommer videoen:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar