søndag 18. september 2016

DESIGN TEAM CALL

Hei Dere Kreative Sjeler

Crafters Together Against Cyberbullying er på søken etter ett Design Team.
Grunnen til dette er fordi jeg vil gjerne deligere oppgaver, at flere skal bli inspirert og la andre scrappere der ute, som vil jobbe med det samme målet som det jeg har, bli med bak kulissene. 

Jeg ønsker at det Design Teamet som jeg skal jobbe sammen med, er med fordi de er i mot mobbing og hetsing i Scrappemiljøet vårt. At de vil være en del av dette prosjektet fordi de har med seg positivitet som de vil dele med andre. Prosjektene som Teamet publisserer i bloggen, skal være gode og lykkelige prosjekter som bringer med seg inspirasjon til andre scrappere der ute.

Jeg kan ikke tilby DT Pakker til de som ønsker å være med, men jeg kan fortelle deg at du er med på å gjøre noe viktig for ett Internajonalt Scrappemiljø.


Som Designer på dette teamet er jeg på jakt etter scrappere som oppfyller disse ønskene:

  •  Du må kunne skrive Engelsk. Dette er fordi alle bloggpostene som blir publisert i bloggen skal skrives på Engelsk og Norsk/Svensk/Dansk.
  • Du må kunne lage 1-2 prosjekter hver måned som er positive.
  •  Jeg er på søken etter en som kunne tenke seg å være sponsor ansvarlig. Så gjerne skriv i søknadden din at du kunne tenkt deg den rollen, hvis du vil.
  • Du må kunne ta klare og fine bilder av prosjektene dine.
  •  Du MÅ være posetiv, hyggeli, engasjert og kreativ.
  •  Jeg trenger også en kort beskrivelse av deg selv, Hvorfor du ønsker å være en del av dette prosjektet og en link til Bloggen din.
  •  Har du noen spesielle kunskaper på PC, må du gjerne skrive det i søknaden din. DETTE ER IKKE ETT KRAV :-)
Så hvis du ønsker å være med, å har lyst å sende inn en DT Søknadd, kan du sende den til:
 crafterstogether@outlook.com

Søknadsfristen går ut den 9ende Oktober.
Alle som bor i Skandinavia er velkommen til å søke.


Silje Kristin

 


2 kommentarer:

  1. Jeg har sendt inn men fikk beskjed om at det er feil mailadresse så jeg leste over og ser at det står togheter når jeg regner med det skal stå together? ;) Har sendt inn til forhåpentligvis riktig mail nå da :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk for flott DT Søknad, å takk for at du sa i fra at adressen hva skrevet feil 😀

      Slett